blä för snön

idag är de fredag, skulle kunna säga mysigt med helg men de är ingen idé eftersom att min man är i byn och jag ska jobba natt hela helgen. de går nog bra, är ganska taggad ! :)

igår kväll kom den "efterlängtade" snön. tro mig, den var inte så efterlängtad från min sida. hade klarat mig ett tag till utan snö, bara den kommer till jul så är jag nöjd :) men den måste ju komma nångång så nu är den ju här. en början iallafall och jag gissar att den inte försvinner när den väl kommit. usch vad jobbigt och hålla på att sopa bilen osv.

ska köra pappa till byn nu på dan, sen hem och vila. men jag skriver säkert inlägg när jag kommer på jobbet ! :) hejdå så länge


Kommentarer
Linn

- Skönt att höra :)

2011-11-18 @ 10:20:58
URL: http://nattstad.se/linnhahne


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0