en bra dag

hallå alla glada ! idag blir nog en bra dag, jag har den känslan iallafall så vi får väl hoppas att de håller i sig. ska på intervjun 12:40 och sen blåser jag med mazdan till skröven och umgås med mitt hjärta. längesen jag varit där så jag tänkte att jag far och jagar lite och gör honom sällskap ♥

imorgon fyller min lilla lillebror hela 9 år ♥. så stor snorki har blivit ! helt sjukt. jag är ju mest troligt inte hemma då men jag får fara och gratta han på fredag :) han har ju redan fått sin present så :) nu tänkte jag bara försöka lugna nerverna lite med bra musik och sen far jag. vi lär ju tyvärr inte höras nå mer, om jag inte slänger in ett inlägg innan jag far. vi ser ju :) annars hörs vi på fredag ! puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0