en låång natt

hallå bloggen ! klockan är snart halv 11, har alltså varit här i lite mer än 1 timme men de känns som flera. känner på mig att de blir en lång natt alltså. men de ska nog gå bra, har sovit bra och sen druckit kaffe så förhoppningsvis klarar jag av den här natten också, utan att däcka :) idag är dock sofie inte lika social som igår, så jag får försöka roa mig med något här.

och varför i helvete är de ALDRIG något bra på tv på lördagar ? jag menar, fredag & lördagar ska man väl ha typ filmmys och sånt. men inte fan är de nått på tv, förut var de alltid men aldrig nå mer. tänkte att de kanske skulle vara någon bra film jag kan se men inte de. tur att datorn finns iallafall. nu ska jag fortsätta här. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0