five hours left

5 timmar kvar tills jag får krypa under täcket. inte för att jag är trött, men jag saknar mig säng och hade hellre legat där nu än att sitta här och ha tråkigt. har kollat en film nyss, passagerare 57 men jag hade sett den tidigare så de var ju mindre kul. de är den enda filmen som gick sen är de massa serier bara så jag får väl fördriva tiden med internet istället. är ju några människor vakna på fejjan iallafall :)

de som är jobbigt med att jobba natt är att jag snusar så förbannat. när jag har tråkigt, trycker jag snus efter snus. dyrt att jobba natt med andra ord ! får försöka trappa ner, eller säga åt mig själv att inte snusa så mycket även fast jag har tråkigt. har inte råd att ha tråkigt alltså :) nä nu ska jag kika vidare om de finns något kul.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0