fråga olle

har precis kollat klart fråga olle-dokumentären och jag kan ju berätta för er kära läsare att jag skrattade högt här i min ensamhet, för de var de roligaste jag varit med om. (nu tänker ni att jag inte kan ha varit med om mycket roligt) men de var nästan så, så himla kul ! dog en smula ..

28 vs 77 bast. visst, ålder är en siffra men jag kan ändå tycka att de är lite nasty. alltså, de känns inte okej. fast de är ju de, eller kanske ? jag vet inte. men jag vet iallafall att jag aldrig skulle kunna vara med någon som knappt får upp den. de känns lite väl äckligt. men som tur är så är vi alla olika :) och kärlek är ju underbart, oavsett ålder.typ.

tänkte strax sussa. känner mig nådigt trött ! imorgon går jag på nattskift så ska försöka sova ut en stund, och sen kanske vila en timme eller två under eftermiddan ! godnatt :)


Kommentarer
Linn

Gokväll!

allt bra :)?

2011-11-17 @ 23:10:33
URL: http://nattstad.se/linnhahne


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0