hallå söndag

jag vet, återigen så skiter jag i bloggen under helgerna. men de är för att jag knappt sitter vid datorn vilket är ganska skönt. under veckorna gör man ju inget annat nästan :o hur som helst så var jag ut igår. de började med att vi skulle på björnis men tydligen var alla biljetter slutsålda och man fick inte komma in eller nått sånt. så vi fick komma på en annan lösning, började dricka smått hos sofie och sen drog vi till sandra. var lite kaos där och 2 fulla och dessutom fula killar raggade på mig, även fast dom visste att jag var förlovad. respektlöst, jo, men jag fick iallafall skratta lite åt dom, de är ju alltid kul med komplimanger även fast de inte blir mer än så. sen var de slagsmål, jag var inte inblandad som tur var men några pojkar bråkade om vem som fick vara på festen och inte. hallå? är ni 12 eller 18 kan man ju fundera på.

knallade hem vid halv 3 tiden efter att ha stått ute i typ en timme, frös som en jude och stackars magnus fick komma och öppna porten, han som skulle kliva upp kl 6. käkade en fyllemacka och sen däckade jag i sängen. sov till ca halv 11 när mamma ringde och fråga om vi skulle på stan. hoppade upp,slängde på ett fejs och sen for vi. hittade en jätte fin tröja till julafton som dessutom var på rea. sen en julklapp till micke också och lite saker från apoteket :) efter de for vi till mamma och jag käkade, kollade lite tv och för en stund sen körde micke hem mig. tänkte börja laga käk om en stund och sen ska soooova tidigt. känner mig lite smått sliten men ingen bakis iallafall ! imorgon väntas kvantum. tror ni jag är nervös ? öh jo. men de ska nog gå bra. nu har jag inte mycket mer på hjärtat. ska vika in tvätten i garderoben sen vänta att mange kommer. hejdå :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0