julpynta ?!

egentligen ska man ju julpynta på söndag, men de är väl ingen lag på de ? jag är iallafall jätte sugen på att börja redan idag. inte med granen eller så bara gradinerna. jag har läst flera som börjat redan förra veckan så jag är inte ensam om den saken :) men jag får se hur jag gör. har vaknat för ett tag sen av att maria ringde och frågade om jag skulle hänga med ut på promenad en sväng och jag tackar aldrig nej till promenad nu för tiden för jag har blivit så jävla lat och de ska de bli ändring på. så när hon frågar hänger jag mer än gärna på :)

när jag kommer hem blir de lite städning. är inte speciellt stökigt men lite plock i köket och sånt bara. och tvätta kläder !! nu ska jag dricka julmust sen hoppa i kläderna. hörs sen :)


Kommentarer
Julpyntaren

Jo, enligt paragraf 13 i julabalken så står det "man skola icke pynta sitt hem eller bostad medelst julpynt dessförinnan den första advent" :P

2011-11-23 @ 08:29:43
URL: http://www.julstamning.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0