leave it




ungefär såhär känner jag nu:


de är inte meningen att de här ska bli någon emo blogg vars jag skriver hur mitt liv känns fuckat just nu, och inte heller ska de bli en blogg vars jag skriver ut exakt hur jag tänker. kanske man skulle öppna en privat blogg med lösenord så man kan skriva av sig vars ingen annan kan läsa de ? de vore nått. för just nu vill jag bara skriva allt, här och nu. fucked up är de rätta ordet just nu. låter min tankar stanna inom mig, hela världen behöver inte få veta.


Kommentarer
Cecilia

man kan inte alltid vara på topp älskade du <3

för att vara glad måste man få vara ledsen!

2011-12-01 @ 07:22:20
elin

aw vännen min <3 finns här oavsett vad.

2011-12-01 @ 12:26:14
URL: http://lilljatko.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0