ledig !

är de 3 dagar sen jag uppdaterat ? hur fan kan de komma sig. känns som att jag gjorde de igår ? men tydligen inte.
hur som helst så har jag jobbat igår, 12.30-21.00. de gick bra och jag var inte ens trött som jag alltid brukar vara så de var skönt. men istället för att vara trött så hade jag kramper i magen, och de var ju mindre kul. så idag ska jag ringa farbror doktorn !

idag är jag ledig, och sen börjar jag nattskiften imorgon kväll. magnus har tagit med min bärbara till byn så jag har ingen dator att ta med mig dit heller, fast de finns ju en där men jag tänkte ju kolla film :) jaja jag överlever nog helgen trots allt. nu tänkte jag ringa ett samtal och sen bara ta de jävligt lugnt. hejdå så länge !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0