liten uppdatering

fått order om att skärpa mig med uppdateringen, den är verkligen kass, jag vet. men jag ska försöka bli bättre :) vill ju verkligen blogga, men som sagt vill jag samtidigt inte tråka ut er med min tråkiga vanliga vardag ! men nu har jag något kul att berätta. ska på arbetsintervju på onsdag, och jag är ganska så nervös men de ska nog gå bra. håller tummar och tår att de går vägen :) och gör de inte de så ska jag inte deppa sönder, de kommer fler tillfällen och fler jobb. men att jobba i butik har jag alltid velat, så vi får väl se :)

har kommit från pappa & agneta nyss, och som vanligt fick jag massa saker när jag var där. alltid får jag nått och idag blev de julgardiner,gravljus,en maskot till bilen och väääääärldens mysigaste tröja. jag dör vad skön den är ! den är från ellos, en ullig mysig tröja som man inte lär frysa i :) försökte spara en bild därifrån men de gick inte så bra. de blev iallafall en tidig födelsedagspresent :)

nu tänkte jag duscha, sen vänta att min man kommer från garaget. han är där och tvättar bilen :) imorgon sticker han till byn och jag tänkte följa med men de blev ju inte när jag ska på intervjun så jag åker nog på onsdag och är med han där nån dag :) mysigt ! nu ska jag duscha. hejdå så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0