lördag !

hallå igen ! skulle ju komma hem igår egentligen men jag bestämde mig för att stanna en natt till. så imorse klev jag upp klockan 6, hoppade i kläderna och brassade hem. morgon pigg tjej ! nä, faktiskt inte men jag ville hem och jag orkade verkligen följa med och jaga en dag till så när magnus också var påväg till skogen så for jag. gick bra och köra, lite halt men de gick :) så nu är jag hemma,är lite små trött men tänkte nog inte gå och lägga mig och vila riktigt ännu, ska nog slå på bra musik och städa lite.

har försökt blogga via telefonen, men de funkar inte riktigt. jag kan skriva rubriken men inget inlägg så jag vet inte riktigt vad som är fel. får försöka fixa de :) skulle bjuda på en bild från jakten så ni får den nu istället. kameran är kvar i byn så dom bilderna får ni imorgon när magnus kommer hem :)


min snygga duktiga kille fick 2 ripor första dagen och igår 2 orrar. bilder får ni som sagt imorgon :) hejdå !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0