min dag

hej allihop ! sitter just nu och kollar 112 på liv och död och väntar att min sega vän ska logga in på facebook och vara social med mig. när jag kom hem från jobbet for jag hem en snabbis och sen till mamma, började lite smått med att fixa bort limmet i trappen men jag blev less ganska fort och min rygg sa ifrån så jag gick och sov på en stol istället, när jag vaknade skakade jag som ett asplöv, satans kallt ! intressant info jag ger er, jaja jag käkade sen for jag hem. sen har jag inte hunnit så mycket mer.


tänkte kanske fixa hem en film och ligga och ta de lugnt. min magont som jag kände av imorse berodde på mensen. sen jag tog ut pstaven i början på augusti så har jag haft mens 1 gång. sen har den inte kommit som den ska, men nu jävlar är den igång igen. och mensvärken är värre är någonsin. inte kul att jobba med sådana kramper i magen, men jag klarade de. har tagit en ipren och ska ta en innan läggdags också. nu ska jag kika efterlyst och sen får jag se. godnatt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0