positivt tänkande

är så himla sugen på att fara och kolla breaking dawn. tror jag ska dra med gubben på måndag och kika den :)
nu sitter jag och pratar med emma på facebook, planerar lite smått inför hösten när vi ska börja plugga tillsammans. jag tänkte gå omvårdnads på komvux, jobba några år och få lite arbetserfarenhet och sen mest troligt fortsätta till sjuksyrra/barnmorska :) jag har ju hela livet framför mig så jag tar en dag i taget nu och de känns kanon.

idag är en sån där dag som jag trivs med livet, trivs med allt omkring. dom senaste månaderna har jag varit svin deppig över att jag inte har fått något jobb även fast jag har sökt 15 olika. jag blir så förbannad ! då har allt varit botten, känns som att jag står och trampar på ett och samma ställe hela tiden ! men nu har jag börjat tänka lite mer positiva tankar, jag ska börja plugga till hösten och jag har världens bästa människor runt omkring mig.
magnus,pappa,agneta,mamma,micke,sofie och alla andra vänner. jag vet att dom alltid finns där och de känns skönt att de finns några som tar emot en ifall man ramlar. jag älskar er ♥ nu ska jag njuta av livet, jag är trots allt bara 19 ynka år. jag har ju förfan hela livet framför mig. de löser sig alltid !





Kommentarer
jossan

men visst blir man deppig när man inte får nå jobb, eller när man inte vet vad man ska göra med framtiden.. förstör ju humöret helt:/. bläääää! men tur iaf du har kommit på vad du vill göra :) lycka till!

2011-11-17 @ 15:10:22
URL: http://tarjajosefin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0