snow

de snösar för fulla muggar, de är mysigt med snö men de är ändå helt värdelöst med vinter. bara kallt och förbannat jobbigt att behöva sopa snö,skrapa rutorna och starta en kall bil. nä tacka fan för sommaren :) men snön och vintern måste ju komma och jag är glad att den hållit sig borta så pass länge ändå. hoppas de blir likadant nästa år ;)

idag är de fredag och alltså helg. helgen kommer ni bli skita rolig ;b ser framemot den här helgen faktiskt. måste ju passa på nu innan jag börjar jobba på måndag, då vet man ju inte hur många helger jag får jobba :) och de är ju inte snöyran varje helg precis ! ska plocka upp sofie ikväll när hon slutat så ska vi smida lite planer. nu tänkte jag tvätta en sista maskin så allt är borta från korgen och sen dona lite här. vi hörs !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0