söndag

godmorgon, eller goddag kanske de är nu. har vaknat vid 10 tiden och slog direkt igång en film. fryser som tusan så har legat under täcket och försökt få lite värme, men de gick inte så bra. har iskalla fötter och känner mig allmänt iskall så jag tänkte nog ta en varm dusch strax och sen ska jag nog fara och tända ljus på mickes grav.

idag står de nog älgkött på matlistan. ska springa ner i förrådet och hämta upp lite kött så de finns här. för er som undrar varför köttet är i förrådet så beror de på att vi har en frys där nere för att våran här i läggan är ganska liten, och med alla fåglar och allt kött så måste vi ha en extra frys. de går knappt att stänga ! så nu gäller de att försöka äta upp allt innan de blir förstört.

nu ska jag duscha =) hejdå !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0