tisdag

sitter och funderar ut lite julklappar, har inte många kvar men de är så förbannat svårt att veta vad lillebror ska ha ! han önskar sig filmer, för när han får en film så kollar han den 2 gånger per dag i typ 3 månader. så han är ganska så less på alla han har, tänkte klicka hem några men vad mer då ? hur kul är de att få bara filmer i julklapp ! blir knäpp hit. vettetusan vad jag ska köpa åt honom. får väl hitta på något. de är ju inte jul ännu men jag vill bli klar så jag slipper oroa mig sen :)

magnus stack till byn för en stund sen och jag tänkte åka till huset och hålla på lite när mamma o micke jobbar, då hinner dom inte så mycket. sen vet jag inte vad jag ska hitta på, tvätta kläder iallafall. nu ska jag gå ! ha en bra dag ;b


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0