tunga ögonlock

jag är extremt trött men att gå och lägga sig klockan 9 är väl inte så kul på en lördag kanske, fast jag har ju ändå inget att göra så de spelar väl ingen roll egentligen. men jag tänkte nog försöka hålla mig vaken och kolla en gammal klassiker, coyote ugly. sjukt längesen jag såg den filmen och den var min favvo för ganska många år sen. så den tänkte jag se innan jag däckar, de är min plan iallafall men jag är döds trött så vi får väl se hur länge jag orkar kolla :)

har inte mått så bra idag, spytt och fått uvi igen. älskar livet ! eller så inte .. spydde pga smärtan och de är väl inte allt för kul precis, men nu mår jag bättre :) har varit till mamma och hälsat på, käkade middag och surrade lite skit. har precis tagit en tablett och ska hoppa under täcket och se filmen. godnatt alla ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0