funderar ..

sitter och funderar lite på tatueringar, jag har tid den 9 december och som vanligt vill jag helst göra tusen stycken på en gång. men de går ju som sagt inte så jag måste ju välja en, och de lutar mog en text, på foten. problemet är bara att de finns så mycket fina peppande texter som jag vill göra. här kommer några :

1. "when life gives you a hundred reasons to cry show life that you have a thousand reasons to smile"
2. "life is what you make it"
3. "fall down seven times,stand up eight"
4. "always look on the bright side of life"
5. "if you don't live for something, you'll  die for nothing"
6. "follow your heart"

de finns ju så mycket fina texter, så jag får fundera över saken ! min tanke är att ha den på foten iallafall, tillsammans med kanske 3 fåglar runt texten. typ såna här fåglar



och eftersom att jag ska ha tatueringen på foten så kan de ju inte vara allt för lång text, så 1:an är ju utesluten även om den är jävligt fin. måste ta en funderar nu ! de blir nog bra, och skit snyggt. vilken tycker ni ??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0