kvälls funderingar

har noll blogglust alltså, ibland får man sånt himla sug och kan skriva flera inlägg per dag. men ibland dör lusten helt och hållet, som nu.
just nu har jag inget jobb framför mig så jag känner mig lite stressad över de, har ingen aning om ifall jag kommer få en lön nästa månad. nog för att jag alltid brukar få en hel del förfrågningar under en månad. men man blir ändå lite nervös dom första dagarna när man inte fått nått. har sökt jobb på coop också, så vi håller tummarna nu. nästa höst måste jag sätta mig i skolbänken, omvårdnadsprogrammet tänkte jag att de får bli. mest troligt ! jag gillar ju som sagt att hjälpa och jobba med människor, de är ju sämst betalt men pengar är inte allt. och de är ju trots allt ett jobb. men jag vet inte, den som lever får se. de är iallafall min plan, men mycket hinner hända under 1 år =) nu ska jag ta en snus, sen duscha och sen kika De okända. godnatt ♥


Kommentarer
Anonym

skulle du inte slutat snusa? ^^

2011-10-03 @ 20:39:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0