skoor ♥

jag älskar skor, man kan aldrig någonsin få för många par skor ! även fast jag typ aldrig är ute på krogen osv så älskar jag "partyskor" alltså högklackat. för sånt har man ju inte på fritiden, åtminstone inte jag. men jag har ändå jätte många par högklackade skor som jag egentligen borde sälja, för jag använder inte ens hälften. men jag älskar dom och kan fasiken inte sälja ! hade ju inte suttit fel med lite pengar, men då säljer jag hellre något annat. åh vad jobbigt .. jaja jag har iallafall hittat ett par skor som jag hade velat ha i min garderob. tyckte dom var skit fula förut, men nu är dom ganska snygga faktiskt ;)



kanske måste börja gå ut oftare, för att mina skor ska komma till avändning ;) och dessa snyggingar då. ååååååååh vill ha, vill ha, vill ha !


Kommentarer
Elin

dom var snygga hörru du!

men du har samma problem som mig, jag har också skit mkt högklackat. men känns som lite för mycket att ha de på vardagar, men ska försöka börja lite med det iaf hade jag tänkt.

2011-10-12 @ 11:37:07
URL: http://lilljatko.blogg.se/
Cecilia

jahapp ;b då äre bara o börja träna o gå i dom ;)

så folk slipper få drinkar över sig ; ) hihihih

2011-10-12 @ 16:58:26
URL: http://ceecilija.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0