fy bubblan

blir så jääääävla irriterad när jag kollar på big brother just i detta nuet. hatar att jag ska störa mig så mycket på folk. varför kollar jag ens då ? haha ;b kan inte låta bli helt enkelt. men alltså, jennifer och marcel är ju som två jävla clowner båda två. för de första så beter sig jennifer som en riktigt jävla fjortisar, hon är ett stort skämt ! usch usch .. hoppas hon får en feeet autonominering nu när hon "vandaliserat" i huset. och jag hoppas hon åker ut. gillar inte henne för fem jävla öre alltså. allmänt slampig tjej !

nog för att amandus och camilla också legat. men jag tycker ändå inte att de är samma sak. för vem fan knullar i tv utan täcke på, i bikten framför hela svenska folket ? så jävla äckligt. man kan väl fan vara liiiiite diskret iallafall ? de är säkert svårt att hålla sig ifrån sex när man är instängd i ett hus så pass länge, och helst om man träffar någon där inne som man klickar med och tycker om. men då tycker jag som sagt att man kan göra de på ett "finare" sätt. de är ju rena jävla porrfilmen. haha skrattretande :) nä nu ska jag gå och duscha sen sova. godnatt



Kommentarer
Cecilia

hahahaha hade varit kul o se hur man själv hade betett sig där inne ;b fyfan så pinsamt! :D

2012-04-02 @ 23:26:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0