att gå över gränsen

jag brukar oftast inte lägga mig i och bry mig om vad folk snackar för skit när dom inte har en aning om vad dom pratar om. men när du trampar på jävligt fel tå och går över gränsen så kan jag inte låta bli att ge "svar på tal". jag vet inte om du läser de här men jag hoppas de. kom till mig och säg öga mot öga att mitt barn kommer få en dålig uppväxt, att du tycker synd om mitt barn för att den kommer ha en omogen mamma. du gick några steg för långt över gränsen ska jag tala om för dig. du har ingen rätt att prata om mitt barn. att de är synd om den och att den får en dålig uppväxt bara för att jag skrev på facebook att jag tyckte de var roligt att läsa när andra bråkar på bloggar. vad har de med mitt barns uppväxt att göra ? du lyckades jävligt bra med att trampa mig på tån, för jag tål inte och kommer aldrig tåla att du eller någon annan pratar om mitt barn på de sättet. 
 
nu lägger vi de bakom oss. fick avreagera mig lite, sen skiter jag i vad du fortsätter skriva på din blogg. men dra fan inte i barnet i de här. de säger jag bara ! tack för mig :) 


Kommentarer
Emelie

Dom vet ju inte vad dom snackar om.
Man ser ju bara där att dom själv är omogen när dom drar in ett barn som inte ens är fött..

Du kommer bli den bästa mamman ever !! <3

Svar: aw tack <3
evelina

2012-12-20 @ 08:55:59
Elin

Alltså vad fan! Nu blev jag irriterad! Du kommer bli en jätte bra mamma, det vet jag till 100 % så enkelt är det. Herregud, varför lägga sig i andras liv och snacka om en person som inte kan försvara sig?! Patetiskt.

2012-12-24 @ 20:43:34
URL: http://lilljatko.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0