v 27+5

har varit på kontroll på mvc. skruttis verkade må bra, liv i magen och hjärtat slog 140 slag i minuten. magen hade växt 3 centimeter på 3 veckor. så allt såg bra ut, som tur är :) ska dit igen 11 januari, då är jag i v 31. förstå hur galet fort de går ! hon pratade även om amning och jag höll på att släppa en tår, lät så himla mysigt när hon berättade om närheten osv. åh ♥ sen drog vi vidare till svärmor för att äta gröt och smörgås. de fick bli våran lunch :)
efter de for vi på ericsson och köpte julklapp åt magnus föräldrar så nu är de bara 3 klappar kvar ;p de får bli imorgon. för klockan 15.00 ska jag befinna mig bakom kassan. jag vill inte veta vilket kaos de kommer vara där idag. slutar 9 ikväll och då ska jag väl bara hem och mysa och sova. lär ju vara slut i huvudet efter idag. 
 
nu ska jag umgås med magnus en stund, sen fara ! puss


Kommentarer
Madde

Vem har du som bm???

2012-12-21 @ 20:27:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0