23 januari

vaknade vid 11 tiden av att susanna ringde, låg kvar och drog mig ett ganska bra tag innan jag klev upp och fixade mig. brukar inte hända så ofta att jag orkar sminka mig eller fixa håret när jag är ledig och inte har några som helst planer inför dagen, men för ovanlighetenskull tänkte jag att jag skulle göra de. kan ju vara kul att se lite bra ut iallafall och inte jämt gå runt som ett vandrande lik ? öh jo..

nu är klockan snart halv 3 och min plan var att jag skulle ta en promenad till kullen, men med en rygg som gör ont och -18 ute så känns de inte sååå lockande helt ärligt. så jag vettetusan vad jag ska fördriva min tid med. min bil ser lite kall och frusen ut idag så jag får se om jag ens orkar sätta igång den. annars myser jag nog framför en film i min ensamhet hela dagen. nu ska jag iallafall kika vidare :)


Kommentarer
Anonym

kan inte du visa alla dina tatueringar på bild ? :) hade varit kul

2012-01-23 @ 20:32:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0