äckliga skit väder

jobbigt att vädret ska förstöra hela humöret jämt. blir alltid så jävla sur och deppig när vädret är såhär. lite regn har ju såklart ingen dött av men hallå ? de regna ju fan jämt och är svin kallt ! tänkte blåsa till byn och sen kiruna kanske, men jag får se hur de blir. ska väl springa på marknaden också hade jag tänkt.
 
var ute och raggade igår kväll med sofie, mycket mysigt ! skjutsade moster och dom på fest och sen for jag hem vid 12 tiden tror jag de var ;b la mig i sängen och däckade ganska så omgående. nu ska jag slänga på ett fejs och sen tror jag att de blir marknad ! lite sockar och sådär. puss


Kommentarer
mamma

puss på mitt hjärta

2012-06-30 @ 16:39:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0