julpynta ?

så jäkla många som börjat julpynta redan och jag funderar om jag också ska. är så himla sugen och kan inte hålla mig från att slänga upp gardinerna snart. ska ha mitt veckostäd idag eftersom att jag varit lat och haft annat för mig hela veckan, och imorgon åker vi till luleå så de man vill ju komma hem till en ren och fräsch lägenhet :) så de är vad jag ska sysselsätta mig med ett tag framöver idag ! får se om gardiner åker upp eller om jag väntar till nästa vecka ;b
 
igår var vi som sagt i sunderbyn. sen stannade vi och åt fin middag i töre innan vi åkte hem, var hem vid 8 tiden så de blev inte så sent, hade dock jävulskt ont i ryggen och höften när jag suttit så länge. så hela natten har foglossningen bråkat med mig och skruttis verkar ha varit orolig, hela natten nästan har jag kännt när den sparkar och slåss, och de fortsatte på morgonen men nu verkar de vara lugnt :) 
 
nu sätter jag igång, hejrå !
 
 


Kommentarer
lisa

hej. jag gillar din blogg skarpt. nu önskar jag lite nya magbilder bara för att jag är så frälst i gravidmagar =)

har ni köpt allt som behövs för den nya familjemedlemmen?=) Bilstol, vagn osvosv? Köpte ni beggat eller nytt? :)

2012-11-22 @ 14:31:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0