mys i min ensamhet

onsdag morgon, som tur är. trodde först att de var torsdag när jag vaknade. för imorgon 8.00 ska jag befinna mig på komvux och göra matteprov ! snälla skämta med mig. en åsna kan lika gärna gå och göra prov, tror fan den hade haft mer rätt. nä men jag är verkligen korkad på riktigt, erkänner ! fast jag hoppas att de går bra. har gjort hela kapitlet, försökt göra alla test prov på datorn osv. men man ska inte hoppas på för mycket av mig. dummare än tåget är man ju .. tragiskt nog ! 
 
hur som helst så har jag vaknat vid 8 tiden och sen bara myst på här med frulle och kometen. de enda som fattas är min kille, och bebban i magen såklart ♥ har även suttit och tänkt på hur lyckligt lottad jag egentligen är. 
jag har verkligen världens finaste kille på alla sätt, även fast jag kan bli gråhårig pga honom ;p och han kan nog blir gråhårig av mig också. men jag älskar honom så fruktansvärt mycket att de gör ont ! han kommer bli den bästaste pappan i hela vida världen. varje morgon pussar han magen och mig, hur sött är inte de ? älskade du ! 
 
nu ska jag strax hoppa i duschen och sen bara ta de lugnt :) puss !


Kommentarer
lisa

jätte nyfiken på din mage. kan du inte ladda upp magbilder?=)

2012-11-07 @ 13:34:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0