vars är solen ?

vars är soooolen ? man har blivit lite bortskämd när den har visat sig ett tag nu. varje morgon har de lyst när man slagit upp ögonen, men inte idag. inte lika roligt att kliva upp då ! men de är ju ändå varmt, skönt de iallafall :) har vaknat vid 8 och hunnit fixa mig lite. ska plugga innan jag far iväg och fikar med ida och lilly vid 12 tiden. kul med sällskap, man blir galen av att vara hemma en hel dag. 
 
igår for vi till mamma och åt, pölsa och potatis. alldeles för längesen jag åt de. bara jag och mamma som tycker om de, så de blir inte allt för ofta. så igår bestämde vi att vi ska äta de medans dom andra fick äta köttbullar :) efter de for vi iväg och handlade och sen vidare till daniel och emma för lite spel. ja de var väl de jag skulle säga. de här med att blogga är inte kul längre, känns mest meninglöst. har inget att skriva om. roligare när bebis kommer. då jäklar ska jag uppdatera ;D


Kommentarer
Sanna

Vad har ni köpt för vagn åt lill*n?:-D

2013-02-27 @ 20:38:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0