7e september

tidigt imorse åkte mange iväg igen. lika tråkigt varje gång, men han skulle nog komma hem senare igen och lämna lite kött. igår var vi som sagt och bowlade, han vann. tur var väl de för han är vääärldens sämsta förlorare utan att överdriva. han blir skit sur om han förlorar, jag däremot bryr mig inte så mycket. nå är de ävl kul och vinna men de är ju själva spelet som är kul. vinna är bara en bonus :) de var iallafall jätte kul och mysigt, de blir sällan att man har tid för varandra nu mera. på sin höjd kan man kika en film på kvällen. fast dom små sakerna är ju också bra ! men längesen vi gjorde något sånt här. så de var skönt :) sen for vi och hämtade pigan från mamma, och sen hem. kikade lite fångarna på fortet och gick i säng ganska tidigt när magnus skulle kliva upp. 
 
inatt har jag fått sova bra. hon somnade  före 8 nångång, vaknade vid 11 och åt sen sov hon till 4 och därefter till halv 7. så jag är faktiskt inte trött alls. håller på att tvätta kläder medans hon vilar och sen ska vi iväg på äventyr med mamma och dom. dom har ju lovat strålande sol idag så lika att passa på innan den riktiga kylan kommer !
 
 


Kommentarer
bella

Sover hon inte hela nätter ännu?:)

2013-09-08 @ 00:44:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0