dagisbarnet ♥

nu är bloggen lidande, igen. känns som att jag aldrig hinner, eller så är jag bara lat.
 
i tisdags började novalie dagis, min stora tjej alltså ! helt crazy känns de & de är jobbigt att lämna henne där, även fast jag bara lämnat henne i 45 minuter idag. hon verkar trivas som fisken i vattnet och fröknarna är underbara. hon leker med barnen & idag käkade hon frulle ensam där medans vi satt i personalrummet o väntade. de gick hur bra som helst. efter de gick hela gänget ut, då vinkade novalie åt oss medans vi for och fikade. pigan ♥ jag hoppas att jag slipper jobbiga avsked när hon skriker o är ledsen. de kommer säkert komma nåndag men just nu går de prima.
 
på måndag ska hon vara själv från 8 till 11, vad ska jag göra då ? kommer vara helt tomt o tyst här hemma. men jag vet ju att hon har kul och trivs så då är jag också glad :)
 


nu sover barnet & jag ska dona på lite innan vi åker till stugan. puss !


Kommentarer
bella

På vilket dagis går hon på ?:)

2014-05-04 @ 18:04:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0