Alla hjärtans dag

alla hjärtans dag vare ja, får se vad som händer idag. inget utöver de vanliga skulle jag tro, ska köra pappa till byn på em iallafall och sen förbi mamma. lillebror ska sova över idag och imorgon far vi mest troligt till Kiruna. 

igår jobbade jag, tiden gick ändå hyfsat fort för jag hade min favvo Nathalie där fram till 9 och sen var jag ensam en timme till stängning. hela helgen består av ledighet, ska bara mysa med min tjej är planen. ja förutom Kiruna imorgon, om de blir av. 

nu tänkte jag plocka och städa lite här, den här björnen tar lite väl 
mycket plats. men ni vet killar, de går inte snabbt när nått ska hängas upp. tur den är fin :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0