några rader

barnet är på dagis, jag har dragit på mig en liten förkylning än en gång. 
i brist på annat just nu så tänkte jag skriva några rader om hur livet är just nu !
 
jag är otroligt glad att Novalie finns i mitt liv, hon är en glädjespridare utan dess like och jag vet inte vad jag skulle göra utan den här fina lilla sockersmulan. 
 
annars då ? livet rullar på, trots att jag hade kunnat vara snäppet lyckligare. eller nä, jävligt mycket lyckligare. de kanske vänder, snart ? jag hoppas på de. för jag har knallat i uppförsbacke alldeles för länge nu. ingenting funkar som jag vill känns de som. behöver en stor förändring i mitt liv, en bauta stor ! jag trampar på samma ställe och känner att jag inte lever livet som jag vill leva. men jag tar dagen som den kommer, och som sagt har jag ju pigan här hemma. Tack för att du finns mammas ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0