söndag

helgen är snart över, igår for vi till leipojärvi och hälsade på björn och ellinor, äntligen fick jag se deras hus :) man blir ju inte liiite sugen själv, för nu är jag trött på lägenhet. fikade och surrade ett tag innan vi for hem och käkade, sen kom johan och nathalie på kaffe. natten har varit tjorvig till och från, novalie håller på att få två tänder samtidigt. ena har väl kommit ut nästan helt men den andra bråkar och är påväg ut genom tandköttet, kan inte alls vara skönt. mammas ♥ så jag gav henne en alvedon nu på morgonen och nu vilar hon med pappa sin. när hon vaknar ska vi iväg till sandra och hälsa på, och på em ska vi äta palt hos pappa. lätt min favvomat. hade kunnat leva på de !
 
ska även iväg och handla sen, köpa lite ingredienser så jag kan baka till novalies kalas. blir nog bara nå enkelt för jag totalt värdelös på att baka. choklad bollar blir de nog iallafall, och kanske lite bullar. känns skönt att göra bort de så har jag bara tårtorna kvar sen :) 
 
ska försöka hinna läsa några sidor av min bok nu innan hon vaknar. puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0