friiiiday

 
fredag idag, och nu för tiden så är ju helger ändå helger. jobbar en hel del och ihelg är jag ledig efter 4 jobb dagar den här veckan. mycket för att vara mig, brukar max jobba 2 dagar i veckan ;) så de känns skönt. har ju bästa jobbet med bästa kollegorna så klagar icket. imorgon blir de jokkmokk, skulle inte dit först men mange ska hämta hem sitt björnskinn & jag vill kolla lite på marknaden, sen på kvällen har vi ju personal fest. ska bli grymt kul känner jag på mig ! synd att inte hela ica kunde vara med, nån måste ju styra upp i butiken också :/ jaja de kommer fler gånger. 
 
jobb idag 15-19 och sen blir de väl inte mycket annat. sova tidigt, dom senaste nätterna har jag somnat kring 2 och vissa nätter ännu senare. vettetusan vad de beror på. Novalie har iallafall sovit hela natten & de tackar jag för. nu ska jag fixa mig lite och sen vänta att pigan vaknar och att mange kommer hem. puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0