slut på dagen

som vilken annan fredag som helst. men godmiddag hos mamma var som grädde på moset. kört pappa till byn i snörök och en jävla massa trafik, kom hem oskadd iallafall. lämnade pigan hos mamma medans jag for ,inte värt att riskera nått, och vägen mellan Gällivare och skaulo är ju som inte sådär super poppis, värdelös. 

ja dagen är ju snart slut och jag ligger i soffan och kliar sönder mina ben snart ! ett samtal till adviva på måndag är ett som är säkert, dragit ut på de alldeles för länge. dumma eksem, leave me alone :(

sen är jag glad att snus finns, och Novalie. japp, snus och Novalie förtjänar många hjärtan idag :) med de säger jag godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0