jag får liksom ingen ordning på mitt liv

så känns de nu. jag känner att jag behöver en sjuhelvets förändring i mitt liv. men vad vill jag göra ? de är just de som jag inte kommit fram till ännu, jag kan inte bestämma mig för vad jag vill bli ! dessa tankar har jag aldrig haft förut, jag har bara lallat på & tagit dagen som den kommer. men nu känner jag att de är dags, dags att börja funderar på riktigt vad man vill göra av sitt liv. jag vill bli barnmorska, men jag känner att jag inte absolut inte orkar plugga just nu, dessutom är de ju ett x antal år också. först sjuksköterska, sen jobba som de ett par år innan man får börja plugga till barnmorska som är 5 år ! nä den drömmen lägger jag på hyllan. socionom har jag också funderat på, dock verkar de ju vara omöjligt att läsa på distans när man bor här uppe. hittar INGENTING när googlar.
 
nä jag vet faktiskt inte, får väl sova på saken. nu har jag skrivit av mig lite iallafall. puss ♥


Kommentarer
Anonym

Socionom kan man läsa på distans, tror de är mot umeå man läser då. Har en bekant som läst till de och det var på distans, minns inte om de var umeå, skellefteå eller luleå men ngn norrlänsk stad var det iaf. Lycka till! :)

2014-12-14 @ 11:12:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0