Dagarna går ..

dagarna rullar på, skiftar mellan att vara hemma och på jobbet. och under dagarna försöker jag hitta på saker med pigan för att inte bli tokig här hemma. jag verkligen hatar att sitta hemma, direkt jag vaknar känner jag hur de kliar i fingrarna och jag blir rastlös. idag har vi iallafall hunnit vara och luncha med Emelie och Alex, sen for jag på Ahlsell en sväng innan vi for hem och de var dags för tvättstugan. Lill damen sover och jag känner bara lugnet, galet skönt ! 

idag väntas jobb, 17-22.15 , känns ändå helt okej. har fina kollegor som tur är, dock håller jag tummar och tår när de gäller jobb på annat ställe, vill ju sååå gärna. jaja annars är de bättre lycka nästa gång ? känner att jag behöver en fast tjänst iallafall. men allt löser sig :) 

och mer då ? Novalie blev 11 månader igår, känner att tiden bara rusat iväg och undrar vad jag gjort dom senaste 11 månaderna ? gissar på att jag bara varit i en lyckobubbla och fått se min dotter utvecklas så himla mycket. Och om en månad får vi ha kalas här hemma. mitt lillhjärta :) nu avrundar jag här. puss 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0