farmor <3

igår var en av dom värsta dagarna i mitt liv, någonsin. de var absolut inte kul att få samtalet av pappa och höra att du gått bort. jag ville tro att allt bara var en mardröm. du har alltid funnits där för oss alla sen vi var små, du har alltid tagit hand om oss barnbarn och du har varit världens bästa farmor. jag har så många fina minnen av dig,och du kommer alltid att leva kvar inom mig. jag saknar dig så grymt mycket och jag kan fortfarande inte smälta att du inte finns hos oss längre. de är verkligen tungt att förlora någon nära, men jag vet att vi en dag ses igen. när jag var på lassa igår och sa farväl så kändes de som att du var där med oss alla, när jag pussade dig på pannan och smekte din kind ville jag bara att du skulle vakna igen och säga att allt bara var en mardröm, jag vill inte att de ska vara såhär men jag vet att du har de bra nu, och jag är glad att du slapp lida. jag kommer aldrig att glömma dig, aldrig någonsin. vi syns snart igen ! vila i frid, älskade du <3


Kommentarer
Anna

fint skrivet <3 det är så jobbigt och orättvist ibland att man inte vet vad man ska ta sig till. Men det är tyvärr livets gång, och jag vet att vi alla kommer ses igen sen!

2010-08-23 @ 15:48:37
URL: http://erniiee.blogg.se/
Anna&Linnéa

Gud vad hemskt, jag är så ledsen för din skull :(

2010-08-23 @ 18:50:42
URL: http://hujedaoss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0