fredag den trettonde

kom på att de här är näst sista helgen innan skolan börjar, herregud vad tiden har rusat iväg :o jag längtar faktiskt lite till skolan om jag ska vara ärlig, för vi har alltid så ruskigt kul på ip, jag och mina favoriter. och iår är vi studenter, kan inte fatta att de gått såhär fort. jag tyckte nyss att jag gick balen i 9an och de är 2 år sen ! nåväl, de är bara 1 år kvar nu och på studenten ska jag ha så jääävla kul ! herregud vad jag längtar ! jag har även insett att jag fyller år snart. om ungefär 3 ½ månad, de är inte länge :)


nästa helg är de eldfesten, och då köööööööör vi ?! iallafall jag. jag har inte gjort nåt kul alls i sommar , INGENTING :o de är så när man inte är 18, helt värdelöst alltså . men nästa sommar, dåå kör jag nog gärnet ! sommaren 2010 kan gå och dö om ni frågar mig, den har varit helt värdelös. jag har suttit i gällivare, kan ni förstå att jag inte ens varit i luleå över en dag och shoppat eller nått ? nä jag har bara varit hemma ! så nästa helg, då kör jag tamejfan all-in , de kan ni skriva upp. nu ska jag gå och laga middag åt min gubbe som kommer hem snart. puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0