ny kategori "kärlek"

ny kategori vars jag kommer skriva och lägga in bilder på mig och min karl :)

underbart med helg, även fast första skoldagen var igår så är jag redan död. jag är verkligen ingen morgonmänniska och helst av allt skulle jag vilja sova hela dagarna istället ! även fast jag har 2 minuter till skolan härifrån så har jag klivit upp 6, de är för att jag måste ta tag i mitt hår som står åt alla håll och kanter men ändå lyckades jag på nått sätt hamna här, sällan ? :)

imorgon är de lördag och då drar jag till ikea med min man, mysigt vi ska ha ! åker nog över till finko och köper mig en flarra eller 2 ;) har fått lite lön idag också + 2 tusen av pappa och agneta igår. så jag har ju lite pengar, får se hur mycket de finns kvar när jag har varit på ikea, bra fråga.. ska nog börja fixa mig nu


bjuder på en bild på mig och sen även på min heta karl




du är de bästa ! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0