sick and tired

har blivit sjuk också .. feber och ont i halsen ! så himla typiskt. men de blir nog piteå mest troligt imorgon ändå, åker kanske till skröven ikväll och sover där till imorgon. då måste jag komma ihåg min kamera, jag glömmer alltid den ! måste tvätta kläder idag också + att jag håller på att städa upp i sovrummet nu, men de är ganska tungt när jag har feber. jag svettas som en gris ! fyfan vad jobbigt de är att städa när man är sjuk, men de måste ju göras, så de är ju ingen idé att klaga. nu måste jag ta tag i de sista, sen dammsuga/skura osv osv osv .. hejdå !



Kommentarer
Susanna

Men är du också sjuk ? eller haft .

2010-08-17 @ 12:55:14
URL: http://www.schafersanna.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0