annandag jul eller nått sånt

gud så irriterande de var imorse ! jag hade fått ett sms 07.34 om en förfrågan att jobba 08.00 - 21.30 .. kul att man får de 25 minuter innan man börjar. och jag låg faktiskt och sov. hade behövt dom där pengarna. ni kan väl ringa istället ? för ingen är väl vaken vid den tiden när man är ledig ? om man inte är 70 + .. sur jag blev !

nåväl, har varit och kikat lite på mellandags rean idag. hittade en parfym åt min snygga man och en kofta åt mig. sen har vi varit och handlat på coop och nu tar vi de bara lugnt. har städat nästan hela lägenheten. bara hallen kvar men min rygg pallar inte de idag, så jag sparar de till imorgon när min man jobbar 12 timmars. måste fota mig till körkortet imorgon också och sen måste jag på bil och fritid och kika en sidospegel till 240in. på tisdag ska den besiktas :) vi håller tummarna. nu ska jag fara och hyra en film. mys kväll väntar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0