dag 17 - mitt favoritminne

hur många fina minnen har man inte egentligen ? och hur ska jag kunna välja 1 favoritminne när de finns tusentals !? jag får väl välja ett underbart minne och de är när jag & min fina karl blev tillsammans :) det var på kirunafestivalen & jag hade fått låna hans lägenhet medans han var i kiruna på några grabbar och festade. jag och ulli hade våran lilla fest här hos honom och när katten är borta dansar råttorna på bordet ;) vi hade skit kul. och den 2a juli fick jag ett sms "jag älskar dig" när jag läste de första gången fattade jag inte riktigt vem de var ifrån. jag fick läsa de flera gånger innan jag fattade att de var han som skrivit de. jag blev helt varm i hela kroppen och kunde inte sluta le :) jag skrev självklart tillbaka att jag älskar honom också och sen pang bom så sitter vi här nu med några månader bakom oss och flera år framför oss. min älskade <3



Kommentarer
Gorankaia

I love guest books, keep up the good work!

2011-03-22 @ 09:45:12
URL: http://gorankaia.blog24h.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0