en ny frän design

en ny design tills vidare, blev lite smått less på min förra så tills någon snäll jävel ids fixa en ny så får den se ut såhär :) de duger ju iallafall ! har haft massor att göra idag som jag skrev tidigare. och jag hann baka ! fotade lite men bilderna får ni först imorgon. orkar inte slänga in dom nu. imorgon har jag också mycket att göra. städa hallen (som jag inte hann göra idag), fara på dollar, hämta sidospegeln, besikta bilen, laga mat osv .. men då fördriver jag ju tiden när min man jobbar 12 timmars.

sitter med färg i håret, en flaska till med rött för 1 räcker ju inte. så jag var tvungen att köpa en till :) nu ska jag kika bloggar och sen tvätta ur de här. sen ska jag sova ! godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0