gaah !

jag får panik snart ! mitt underhåll har inte kommit in på kortet och jag behöver pengarna idag ! första gången när den ska komma in på ett nytt konto kan de tydligen hända att jag får en avi i posten och sen får jag hämta ut pengarna. att dom ska tjorva så jävligt ! och posten kommer ju inte förrän sent på eftermiddan och då har ju allt hunnit stänga. och imorgon är de julafton. blir fan galen ! annars får jag väl låna av mamma tills jag får dom där pengarna. för de är fan julafton imorgon och jag har inte tid att vänta på nå pengar. måste ha dom nu, nu nuuuuuu !!
irriternade som fan.

från de ena till de tredje så håller jag på att julstäda. de är jävligt trist men de måste ju göras. om 3 timmar ska jag köra pappa till byn och då måste jag ha städat klart ! hoppas jag hinner. och ändå lockar den här jävla datorn en hela tiden. och sen fastnar man här. de var meningen att jag bara skulle kolla om pengarna har kommit men sen kom facebook upp mitt i allt och sen bloggen. nä nu måste jag lyfta mitt feta arsle och göra lite nytta. nu piper tvättmaskinen också. tjaoo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0