hard work work

har vaknat för 45 minuter sen och nu sitter jag och väntar på att få börja knalla till jobbet. de känns inte speciellt lockande att behöva gå :o och trots att jag har körkort så måste jag gå. herregud ! men de var nog ändå bäst att min man tog bilen till lk istället, jag hade nog ändå inte fått igång den när jag slutar klockan 3. men de går ju fort att gå, synd bara att de är så jääävla kallt ! och jag som fryser så lätt :( nåväl ..

när jag slutar idag ska jag hem och sova en stund. jag kommer vara döds trött. jag som inte är van att arbeta :) sen blir de nog tacos ! nu ska jag kila. puss


Kommentarer
tony

SV: den kommer snart! jag har några bollar i luften men den kommer, lovar! :)

2010-12-20 @ 16:47:15
URL: http://tonkam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0