jag hatar rubriker

att man jämt måste komma på vad man ska skriva som rubrik. jobbigt läge !

idag har jag haft körkort i exakt en vecka. tiden går ju så sjukt fort ! herregudars. hur som helst så har jag varit på skolavslutning en sväng idag, for bara dit för att hämta betygen men då får vi först betygen när skolan börjar igen ? mysko. brukar man inte få dom innan jul ? hur som helst så var de någon show där som estetarna gjorde och sen körde jag hem ulli innan jag for hem en sväng. sen ringde sanna och sa att hon missat bussen så jag fick hämta henne. skulle först bara köra 5 mil, till nillivaara men då hade hennes pappas bil havererat så jag fick köra ända till byn. så är riktigt less på att köra bil nu. suttit i den där jävla 240in hela dan :) hehe ..

imorgon är de dan före dan. säger man så ? jaja men iallafall så ska jag nog jul städa lite här i lägenheten för de ser verkligen ut som att en hel barnfamilj bor här med alla skor som ligger över hela golvet i hallen. och alla mina kläder som ligger överallt i sovrummet och tvrummet. de ser hemskt ut ! så när jag är ledig kan jag ju passa på. sen slutar pappa och magnus halv 3 och då ska jag köra pappsen till byn. och sen måste jag och min karl köpa lite julklappar. vi är lite sent ute kanske, men bättre sent än aldrig ;) nu ska jag borsta gaddarna och hoppa i säng. godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0