jobb

är skit glad just nu. gunillahem ringde för ett tag sen och erbjöd mig lite extra vik, och jaaaaaaaa tack ! de behövs :) så måndag-tisdag ska jag gå bredvid gång och sen får jag se. nu när jag går skola och inte tjänar sådär fett med cash så behövs lite extra jobb faktiskt. och nu när jag har fått körkort så behövs de ännu mer. för de kostar att köra, alldeles för dyrt. och jag har noll kronor på kortet just nu. så jag blev överlycklig när dom ringde :)

nu ska jag iallafall fortsätta städa tills min man slutar jobbet så jag får åka på stan och kolla en ny jacka. pusss


Kommentarer
Elin

Fan vad braa :D Graattis

2010-12-17 @ 15:56:21
URL: http://lilljatko.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0