julbord

varit i skolan och lekt smart med min söta tjej som inte var så söt idag för hon har sina speciella dagar när hon är helt wierd, som idag. ni kanske läst min status på fejjan ? haha. hur som helst så slutade jag halv 12 typ och då knallade jag hem och sen kom sofie hit och hon har nyss farit. och nu sitter jag och trycker i mig en burk b&j. mums !

halv 7 ikväll ska jag på julbord med Namek. fasiken vad gott ! och efter de blir de krogen :)  men de blir nog en ganska lugn kväll. (brukar låta så va ?) hehe :) nu ska jag äta upp min glass och sen hoppar jag i duschen. puss



Kommentarer
Noahtina

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-01-27 @ 15:13:45
URL: http://noahtina.bloglyric.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0