lördag

idag är de lördag & på måndag börjar jag jobba. även fast de bästa jag vet är att sova så längtar jag till måndag morgon. hehe :) igår var jag ute och raggade med jenny,malin & sofie. sen körde vi hem agges kille från krogen för han blev så full. och när vi körde hem honom stängde jag av bilen utanför hans hus medans sofie sprang in och såg att han kom i säng. ni tror inte att bilen dog ? jag fick fan inte igång den sen. så panik ringde jag till min kusin Tim och han fick komma. Han trodde att han hade startkablar, men han hade bara 1. hur typiskt är inte de ? så jag ringde mammas kille micke så han fick komma. världens bästa du ! sen hämtade jag upp min inte allt för glada man och så körde jag hem tjejorna innan jag for hem och kikade en film. somnade vid 3 tiden och har klivit upp halv 12. käkade frulle på morgonen och nu har jag duschat och sminkat mig. halv 5 ska jag till pappa och äta jul middag :) igår köpte jag en ny jacka också, tack världens bästa far ! :) nu ska jag kila. vi hörs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0